Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jurgen - WaarBenJij.nu Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Jurgen - WaarBenJij.nu

Arusha

Door: chimney

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

16 Maart 2012 | Tanzania, Arusha

Nu al weer in Arusha, de 3e rustdag alweer. De 1e 2 stonden in het teken van safaritripjes en met een beetje geluk heb ik ruim een dag een prachtige tocht gehad door het ngorangara reservaat. Laat aangekomen in het park botsten, net voor zonsondergang, we gelijk op een paar leeuwen, buffalo's en olifanten. 3 out off 5. De stemming was meteen opperbest en de uitzichten ook geweldig. Luxe overnachting in Lodge en de dag daarop nog heel veel gezien in de Krater. Meer dan de moeite waard.

Nu relaxen in een Lodge met zwembad en morgen weer op pad, 8 off road dagen met waarschijnlijk niet al te luxe buscamps liggen in het verschiet.

Kenya was sneller voorbij dan gedacht en dat was wel jammer. De routes en uitzichten waren magnifiek. Langs Mount Kenya gereden en op weg naar de grens vrijwel de hele dag uitzicht op de besneeuwde toppen van de Kilimanjaro.

Prsachtige foto's kunnen maken van de dieren. Moet nog even kijken of ik ze kan uploaden naar Facebook.

Routes zijn ook weer bijgewerkt.