Maun, Olifanten - Reisverslag uit Maun, Botswana van Jurgen - WaarBenJij.nu Maun, Olifanten - Reisverslag uit Maun, Botswana van Jurgen - WaarBenJij.nu

Maun, Olifanten

Door: chimney

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

20 April 2012 | Botswana, Maun

5 vrijwel vlakke dagen in volgens velen saai landschap heeft ons in Maun doen belanden.
Zelf vond ik de omgeving wel aardig en telkens had je de hoop op olifanten te stuiten. Helaas is dat mij niet gelukt, wel van dichtbij giraffen kunnen spotten.

En het spannendst was het in het 1e bushcamp, in de schemering liep plots een olifant op 30 meter afstand van ons kamp. Iedereen werd er stil van.

Een paar dagen had ik zwaar, het lichaam begint af te takelen en elk wondje blijkt in no time te gaan ontsteken. Antibiotica kuurtje dus maar weer.

Mijn gpsies files zijn weer up to date en als je naar het overzicht kijkt realiseer ik me dat het best een aardig reisje is en we er bijna zijn:-)

  • 20 April 2012 - 21:06

    Jan:

    Jurgen, je had het zwaar. Dus het gaat weer beter?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jurgen

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 19117

Voorgaande reizen:

10 Januari 2012 - 18 Mei 2012

Tour d'Afrique 2012

Landen bezocht: