Vic Falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jurgen - WaarBenJij.nu Vic Falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jurgen - WaarBenJij.nu

Vic Falls

Door: chimney

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

12 April 2012 | Zambia, Livingstone

3 lange dagen (qua afstanden) zitten er weer op en we zijn nu bijna 500 km. verder aangeland in Livingstone bij de Victoria Falls..

1 en al toerisme hier en ik ben er ook voor gevalen.. De zogenaamde BooseCruise laten schieten. Wel ga ik morgen met een 6 tal anderen raften bij de Falls.. Ben benieuwd..

Leuke momentjes van de laatste dagen:
Ook Jonny heeft zijn stage-plate binnen na een 160 km. tijdrit. Hij wilde lekker alleen fietsen en dan moet je wel hard gaan om de "aanhakers" los te rijden.. Meer dan 30 minuten sneller dan de racers, indrukwekkend!
Nog steeds droog gehouden op de fiets, als ik de 5 minuten miezerregen van gisteren niet meetel.

Alle afstanden zijn eer bijgewerkt op mijn gpsies-site en foto's volgen snel op facebook

• 13 April 2012 - 14:35

Marcel Schoondewoerd:

Jurgen,ik volg je reis steeds en verbaas me er over waar je overal komt.Deze ervaring zal je hele leven bij je blijven.Geweldig Grt.Marcel.

• 16 April 2012 - 08:09

Ruud De Bruijn:

Ha Jurgen, leuk om mee te kunnen kijken. Groetjes!

• 16 April 2012 - 13:30

Henk En Sophia KNol:

Hey Jurgen, Leuk om steeds je reisverslag via de mail te lezen, voor ons heel herkenbaar, vorig jaar fietste Robert onze zoon dit mooie traject door Afrika.
    In Zambia ben je inderdaad met €150 al miljonair, het verschil tussen arm en rijk heel groot en de shopping malls in Lusaka erg luxe!
    Geniet nog van de komende landen en safe journey!