Lake Malawi - Reisverslag uit Chitimba, Malawi van Jurgen - WaarBenJij.nu Lake Malawi - Reisverslag uit Chitimba, Malawi van Jurgen - WaarBenJij.nu

Lake Malawi

Door: chimney

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

28 Maart 2012 | Malawi, Chitimba

nu 2 dagen in Malawi. Na een prachtige laatste dag in Tanzania, uitzichten over theevelden en bergen op de achtergrond. Aankomst in Malawi : altijd koud bier, ongelooflijk vochtig weer en na 1 dag fietsen heel erg goed toeven op het strand..
De reacties van de kinderen hier zijn weer iets anders dan in tanzania. Ietsje argesiever, maar niet verevelend. Nog steeds rennen ze al brullend naar de weg. Op 1 of andere manier vindt je dat hier gewoon, in Nederland zou het toch al heel erg raar ervaren worden. Vanaf morgen gaan we echt door malawi fietsen.. Benieuwd naar de indrukken. Nu lijkt het een strandvakantie:-)
Op facebook heb ik een paar nieuwe foto's geupload.

• 30 Maart 2012 - 07:43

Coen:

Ik neem aan dat jij nu aan het fietsen bent door Malawi... Jij beleeft trouwens heel wat avonturen. Cool hoor...
    Zeg gaat koud bier en sigaretten wel samen met veel fietsen....
    Gemeen grapje van mij he...